Υποστήριξη

Εξυπηρέτηση μετά την πώληση και εμπορικές εγγυήσεις

 

Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από την εγγύηση των επίσημων ελληνικών αντιπροσωπειών και το προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας σε κάθε θέμα που

μπορεί να προκύψει σχετικά με την εγγύηση και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Υπενθύμιση για τις υποχρεώσεις του προμηθευτή για πραγματικά ελαττώματα

 

Ο πελάτης δικαιούται, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών εκ των

διατάξεων του ν.2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος, υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στην Airhome.gr .

Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με την εταιρεία μας και να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η Airhome.gr επιφυλάσσεται ρητώς για την άμεση προτροπή επικοινωνίας με τους αρμόδιους τεχνικούς της

εκάστοτε εταιρείας με σκοπό τη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού.

Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

Πολιτική Επιστροφών

 

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μιας παραγγελίας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα της παραλαβής. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και η συσκευασία του στην αρχική της κατάσταση.

Διαθεσιμότητα

 

Η διαθεσιμότητα αναγράφεται στη σελίδα κάθε προϊόντος και εξαρτάται από τις επίσημες αντιπροσωπείες. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της Airhome.gr

δεν αποδέχεται την παραγγελία και κατά συνέπεια τα χρήματα αν δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

 

Η εταιρεία μας αντιμετωπίζει τα παράπονα των πελατών με ιδιαίτερη προσοχή και κατανόηση και φροντίζει να δίνει λύσεις το συντομότερο δυνατόν.